Today My Life Begins / Bruno Mars 【和訳】



I've been working hard so long
すごく長いこと一生懸命に頑張ってきた

Seems like pain has been my only friend
痛みだけが僕の唯一の友達みたいだ

My fragile heart's been done so wrong
弱い心はかなり傷ついていて

I wondered if I'd ever heal again
癒されることなんて二度とないんじゃないかと思った

Oh just like all the seasons never stay the same
Oh ちょうど季節が全て同じままでいることがないように

All around me I can feel a change Oh
僕の周りの全てのものも変わっている気がする Oh

I will break these chains that bind me
僕を縛りつけるこの鎖を壊すんだ

Happiness will find me
幸せの方から僕を見つけてくれるんだ

Leave the past behind me
過去のことは置いていこう

Today my life begins
今日僕の人生は始まる

A whole new world is waiting
全くの新しい世界が待っている

It's mine for the takin'
僕のものだ 僕が掴むんだ

I know I can make it
間に合うってわかってる

Today my life begins
今日僕の人生は始まる

Yesterday has come and gone
昨日が来ては去って

And I've learnt how to leave it where it is
僕はそれを在るべき場所に置いていく方法を知ったんだ

And I see that I was wrong
そして僕が間違ってたことに気づく

For ever doubting I could win
僕は勝つことができることをずっと信じられずにいた

Oh just like all the seasons never stay the same
Oh ちょうど季節が全て同じままでいることがないように

All around me I can feel a change Oh
僕の周りの全てのものも変わっている気がする Oh

I will break these chains that bind me
僕を縛りつけるこの鎖を壊すんだ

Happiness will find me
幸せの方から僕を見つけてくれるんだ

Leave the past behind me
過去のことは置いていこう

Today my life begins
今日僕の人生は始まる

A whole new world is waiting
全くの新しい世界が待っている

It's mine for the takin'
僕のものだ 僕が掴むんだ

I know I can make it
間に合うってわかってる

Today my life begins
今日僕の人生は始まる

Life's too short to have regrets
人生は後悔するには短すぎる

So I'm learning now to leave it in the past and try to forget
だから今はそれを過去に置いていって忘れようとすることを学んでる

Only have one life to live
たった一つの人生を生きている

So you better make the best of it
だから生きることに全力を尽くすべきだ


I will break these chains that bind me
僕を縛りつけるこの鎖を壊すんだ

Happiness will find me
幸せの方から僕を見つけてくれるんだ

Leave the past behind me
過去のことは置いていこう

Today my life begins
今日僕の人生は始まる

A whole new world is waiting
全くの新しい世界が待っている

It's mine for the takin'
僕のものだ 僕が掴むんだ

I know I can make it
間に合うってわかってる

Today my life begins
今日僕の人生は始まる

I will break these chains that bind me
僕を縛りつけるこの鎖を壊すんだ

Happiness will find me
幸せの方から僕を見つけてくれるんだ

Leave the past behind me
過去のことは置いていこう

Today my life begins
今日僕の人生は始まる

A whole new world is waiting
全くの新しい世界が待っている

It's mine for the takin'
僕のものだ 僕が掴むんだ

I know I can make it
間に合うってわかってる

Today my life begins
今日僕の人生は始まる


Today my life begins
今日僕の人生は始まる



以上 Bruno Mars Today My Life Begins の和訳でした。


ご感想・ご意見待ってます!
また間違いのご指摘などもお願いします!
最後まで読んでいただいてありがとうございました(^^)
Love,Jackie

0 件のコメント:

コメントを投稿