When I was your man / Bruno Mars 【和訳】





Same bed, but it feels just a little bit bigger now
同じベッドだけど今は少しだけ大きく感じる

Our song on the radio, but it don't sound the same
僕らの歌がラジオから流れてるけど同じには聞こえないんだ

When our friends talk about you all that it does is just tear me down
僕らの友達が君のことを話すとき 僕はただ引き裂かれるんだ

Cause my heart breaks a little when I hear your name
君の名前を聞くと僕の胸が少し傷つくから

And it all just sound like uh, uh, uh
そしてその全てがちょうどuh,uh,uhみたいに聞こえる

Hmmm too young, too dumb to realize
はぁ 若すぎた 気付くにはバカすぎたんだ 

That I should have bought you flowers and held your hand
君に花を送って手をつかむべきだったことを

Should have gave you all my hours when I had the chance
チャンスがあった時に僕の全ての時間を君に捧げるべきだったことを

Take you to every party cause all you wanted to do was dance
君の望むことはダンスだけだったから全てのパーティに連れて行くべきだった 

Now my baby is dancing, but she's dancing with another man
今君は踊っているけど違う男と踊ってる

My pride, my ego, my needs and my selfish ways
プライド うぬぼれ 僕の求めていたこと 自分勝手なやり方が

Caused a good strong woman like you to walk out my life
君みたいな素晴らしい強い女性を僕の人生から出て行かせた

Now I never, never get to clean up the mess I made
今となっては僕の作ったその混乱を正すことはもう絶対にありえない

And it haunts me every time I close my eyes
そしてそれは目を閉じるたびに僕に付きまとう

And it all just sound like uh, uh, uh
そしてその全てがちょうどuh,uh,uhみたいに聞こえる

Hmmm too young, too dumb to realize
はぁ 若すぎた 気付くにはバカすぎたんだ 

That I should have bought you flowers and held your hand
君に花を送って手をつかむべきだったことを

Should have gave you all my hours when I had the chance
チャンスがあった時に僕のすべての時間を君に捧げるべきだったことを

Take you to every party
すべてのパーティに連れて行くべきだった

cause all you wanted to do was dance
君の望むことはダンスだけだったから

Now my baby is dancing, but she's dancing with another man
今君は踊っているけど違う男と踊ってる

Although it hurts I'll be the first to say that I was wrong
苦しいけれど 僕が間違ってたって最初に言うよ

Oh, I know I'm probably much too late
あぁ たぶんすごく遅いのはわかってる

To try and apologize for my mistakes
僕の過ちを謝ることは それを試すことは

But I just want you to know
でもただ君に知ってて欲しいんだ

I hope he buys you flowers
彼が君に花を買っていることを願うよ

I hope he holds your hand
彼が君の手をつかんでいることを願うよ

Give you all his hours when he has the chance
チャンスがある時に彼のすべての時間を君に捧げていることを

Take you to every party
君をすべてのパーティに連れて行くことを

cause I remember how much you loved to dance
君がどれだけ踊ることが大好きだったか覚えてるから

Do all the things I should have done when I was your man
僕が君の男だった時にすべきだったすべてのことを

Do all the things I should have done when I was your man
僕が君の男だった時にすべきだったすべてのことを


以上、Bruno MarsでWhen I was your manの歌詞の和訳でした。

ご感想・ご意見待ってます!
また間違いのご指摘などもお願いします!
最後まで読んでいただいてありがとうございました(^^)
Love,Jackie

0 件のコメント:

コメントを投稿