Sally's song / Sally from Nightmare Before Christmas 【和訳】



I sense there's something in the wind
風の中に何かがいる気がするの

That feels like tragedy's at hand
すぐそこに悲劇があるような感じがする

And though I'd like to stand by him
彼のそばに立たせてほしいのに

Can't shake this feeling that I have
この悪い予感を振りきれない

The worst is just around the bend
一番最悪なことはすぐそこにあるの

And does he notice my feelings for him?
それで彼は私の彼への気持ちに気づいてるのかな?

And will he see how much he means to me?
それから彼が私にとってどれだけ大事なのかわかるかな?

I think it's not to be
そうはならないと思う


What will become of my dear friend?
私の愛する友達はどうなるのかな?

Where will his actions lead us then?
そして彼の行動は私たちをどこに導くの?

Although I'd like to join the crowd
あの大群の中に混ざらせて欲しいんだけど

In their enthusiastic cloud
熱狂的な渦の中に

Try as I may, it doesn't last
許されるなら試したい 続かないの

And will we ever end up together?
それから私たち最後には一緒になるの?

no, I think not, it's never to become
ううん そうは思わない 絶対にそうならない

For I am not the one
私はその一人じゃないから



以上 Sally Skellington の Sally's Song の和訳でした。

Nightmare Before Christmas の映画が大好きです!


ご感想・ご意見待ってます!
また間違いのご指摘などもお願いします!
最後まで読んでいただいてありがとうございました(^^)

Love,Jackie

0 件のコメント:

コメントを投稿