You're Beautiful / James Blunt【和訳】





My life is brilliant
僕の人生は光り輝いている


My life is brilliant
僕の人生は光り輝いている

My love is pure
僕の愛は純粋なんだ


I saw an angel
天使を見た

Of that I'm sure
そのことは確かなんだ

She smiled at me on the subway
地下鉄で僕に笑いかけたんだ

She was with another man
彼女は違う男と一緒だった

But I won't lose no sleep on that
でもそのことで眠れなくなるわけじゃない

'Cause I've got a plan
計画を思いついたから


You're beautiful
君は美しい

You're beautiful
君は美しい

You're beautiful, it's true
君は美しい 本当だ


I saw your face in a crowded place
人ごみの中で君の顔を見た

And I don't know what to do
でもどうしたら良いかわからない

'Cause I'll never be with you
なぜなら僕は君のそばにいることはないから


Yes, she caught my eye
そう 僕の目は彼女から離れなくなった

As we walked on by
横を並んで歩いたとき

She could see from my face that I was flying high
彼女は僕の顔を見て僕が空高く飛んでいたことがわかったんじゃないかな

And I don't think that I'll see her again
でも君にはもう会えないと思うんだ

But we shared a moment that will last 'til the end
終わりの時まで覚えていられる瞬間を二人で過ごしたんだ


You're beautiful
君は美しい

You're beautiful
君は美しい

You're beautiful, it's true
君は美しい 本当だ


I saw your face in a crowded place
人ごみの中で君の顔を見た

And I don't know what to do,
でもどうしたら良いかわからない

'Cause I'll never be with you
なぜなら僕は君のそばにいることはないから


You're beautiful
君は美しい

You're beautiful
君は美しい

You're beautiful, it's true
君は美しい 本当だ


There must be an angel with a smile on her face
彼女の顔に浮かぶ微笑みには天使が宿っている

When she thought up that I should be with you
僕が彼女のそばにいるべきだと君が思う時の

But it's time to face the truth
でももう真実と向き合わなければいけない

I will never be with you
僕が君のそばに行くことはない



以上、James Blunt の You're Beautifulの和訳でした!
James Bluntの声は純粋なかんじできれいですよね。
でも歌詞はちょっぴりこわいような気も…

ご感想・ご意見待ってます!
また間違いのご指摘などもお願いします!
最後まで読んでいただいてありがとうございました(^^)

Love,Jackie

0 件のコメント:

コメントを投稿