Creep / Radiohead【和訳】



When you were here before
君が前にここにいた時

 Couldn't look you in the eye
君の瞳を見ることができなかった

 You're just like an angel
君は天使そのもののようで

 Your skin makes me cry
君の肌は僕に涙を流させる

 You float like a feather
君はまるで羽根みたいに浮いてる

 In a beautiful world
美しい世界の中で

 I wish I was special
僕が特別だったら良かったのに

 You're so fuckin' special
君はとてもばかみたいに特別だ

 But I'm a creep
でも僕は化け物

 I'm a weirdo
僕は変人

What the hell am I doing here?
こんなとこで僕は何をしてんだよ

I don't belong here
ここに馴染んでないのに

I don't care if it hurts
傷ついたとしても関係ない

I want to have control
支配したい

I want a perfect body
完璧な体が欲しい

I want a perfect soul
完璧な魂が欲しい

I want you to notice when I'm not around
僕がそばにいない時には君に気づいてほしい

You're so fuckin' special
君はとてもばかみたいに特別だ

I wish I was special
僕が特別だったら良かったのに


 But I'm a creep
でも僕は化け物

 I'm a weirdo
僕は変人

What the hell am I doing here?
こんなとこで僕は何をしてんだよ

I don't belong here
ここに馴染んでないのに


She's running out the door
彼女はドアから走って出て行く

She's running out 
彼女は走って出て行く

She runs runs runs runs
彼女は走る 走る 走る 走る

Runs
走る


Whatever makes you happy
君を幸せにするものなんでも

Whatever you want
君が欲しいものなんでも

You're so fuckin' special
君はとてもばかみたいに特別だ

I wish I was special
僕が特別だったら良かったのに

 But I'm a creep
でも僕は化け物

 I'm a weirdo
僕は変人

What the hell am I doing here?
こんなとこで僕は何をしてんだよ

I don't belong here
ここに馴染んでないのに

I don't belong here
ここに馴染んでないのに



以上 Radiohead の Creepの和訳でした。

I don't belong hereの訳がおかしいとは思いつつ他に思いつけない・・・


ご感想・ご意見待ってます!
また間違いのご指摘などもお願いします!
最後まで読んでいただいてありがとうございました(^^)

Love,Jackie

0 件のコメント:

コメントを投稿