I'm Not The Only One / Sam Smith【和訳】



You and me, we made a vow
君と僕は誓いを立てた

For better or for worse
健やかなる時も病める時も

I can't believe you let me down
僕を裏切ったなんて信じられない

But the truth in the way it hurts
でもその真実に僕の心が傷つく


For months on end I've had my doubts
何か月もの間疑って

Denying every tear
流れる涙を全て否定して

I wish this would be over now
もう終わったことを願ってる

But I know that I still need you here
でもまだ君にここにいて欲しいんだ


You say I'm crazy
僕は狂っているって君が言う

'Cause you don't think I know what you've done
君がしたことを僕が知ってるなんて知らないから

But when you call me baby
でも君が僕の名前を呼ぶとき

I know I'm not the only one
君が愛しているのは僕だけじゃないことがわかる


You've been so unavailable
君とはずっとすれ違いばかり

Now sadly I know why
悲しいけれどやっと理由がわかったよ

Your heart is unobtainable
君の心は手に入れられないものなんだ

Even though Lord knows you kept mine
僕の心は君のものだと主はご存知なのに


You say I'm crazy
僕は狂っているって君が言う

'Cause you don't think I know what you've done
君がしたことを僕が知ってるなんて知らないから

But when you call me baby
でも君が僕の名前を呼ぶとき

I know I'm not the only one
君が愛しているのは僕だけじゃないことがわかる


I have loved you for many years
何年も君を愛し続けてきた

Maybe I am just not enough
たぶん僕だけじゃ足りないんだろう

You've made me realize my deepest fear
君のおかげで心の奥底の恐れに気付いたよ

By lying and tearing us up
嘘をついて 僕達の関係を引き裂いて


You say I'm crazy
僕は狂っているって君が言う

'Cause you don't think I know what you've done
君がしたことを僕が知ってるなんて知らないから

But when you call me baby
でも君が僕の名前を呼ぶとき

I know I'm not the only one
君が愛しているのは僕だけじゃないことがわかる


You say I'm crazy
僕は狂っているって君は言う

'Cause you don't think I know what you've done
君がしたことを僕が知ってるなんて知らないから

But when you call me baby
でも君が僕の名前を呼ぶとき

I know I'm not the only one
君が愛しているのは僕だけじゃないことがわかる


I know I'm not the only one
僕だけじゃないことがわかるんだ

I know I'm not the only one
僕の他にも誰かいることがわかるんだ

And I know, no
わかるんだ

I know I'm not the only one
君が愛しているのは僕だけじゃないことがわかる



以上、Sam Smith の I'm not the only oneの和訳でした!
Sam Smithの歌声は心に響きますね。

ご感想・ご意見待ってます!
また間違いのご指摘などもお願いします!
最後まで読んでいただいてありがとうございました(^^)

Love,Jackie

0 件のコメント:

コメントを投稿