Just The Way You Are / Bruno Mars【和訳】




Oh, her eyes, her eyes make the stars look like they're not shining
彼女の目は星がまるで輝いてないみたいにするんだ

Her hair, her hair falls perfectly without her tryin'
彼女の髪はそう意識しなくても完璧に降ろされてる

She's so beautiful
彼女はとても美しい

And I tell her everyday
そして僕は彼女に毎日話すんだ

I know, I know when I compliment her she won't believe me
彼女のことを褒めるとき、絶対に僕が言うことを信じてくれないのを僕は知ってる

And it's so, it's so sad to think that she don't see what I see
僕が見えているように彼女には見えないなんてすごく悲しいことだ

But every time she asks me do I look okay?
でもいつも僕に聞いてくるんだ 私ってまあまあに見える?

I say
僕は言うんだ


When I see your face
君の顔を見ると

There's not a thing that I would change
変えたい部分なんか見つからない

'Cause you're amazing
だって君は素晴らしいから

Just the way you are
そのありのままの君で

And when you smile
それから君がほほ笑むと

The whole world stops and stares for a while
世界中が少しの間止まって君を見つめるんだ

'Cause girl, you're amazing
だって君は素晴らしいから

Just the way you are
そのありのままの君で


Her lips, her lips, I could kiss them all day if she'd let me
彼女の唇 許されるなら一日中でもそこにキスできるのに

Her laugh her laugh, she hates but I think it's so sexy
彼女の笑顔 彼女は嫌いらしいけど僕はすごくセクシーに思う

She's so beautiful
彼女はとても美しい

And I tell her everyday
そして僕は彼女に毎日話すんだ

You know, you know, you know I'd never ask you to change
知ってるだろ 僕が君に変わってくれと頼むことは絶対ないんだ

If perfect's what you're searching for, then just stay the same
完璧が君の探し求めているものだとしても同じままでいてくれ

So don't even bother asking if you look okay
だから自分が良く見えるかなんて聞くのも辞めてくれ

You know I'll say
知ってるだろう 僕が言うことを


When I see your face
君の顔を見ると

There's not a thing that I would change
変えたい部分なんかない

'Cause you're amazing
だって君は素晴らしいから

Just the way you are
そのありのままの君で


And when you smile
それから君がほほ笑むと

The whole world stops and stares for a while
世界中が少しの間止まって君を見つめるんだ

'Cause girl, you're amazing
だって君は素晴らしいから

Just the way you are
そのありのままの君で



The way you are
ありのままの君で

The way you are
ありのままの君で

Girl, you're amazing
君は素晴らしい

Just the way you are
そのありのままの君で


When I see your face
君の顔を見ると

There's not a thing that I would change
変えたい部分なんか見つからない

'Cause you're amazing
だって君は素晴らしいから

Just the way you are
そのありのままの君で


And when you smile
それから君がほほ笑むと

The whole world stops and stares for a while
世界中が少しの間止まって君を見つめるんだ

'Cause girl, you're amazing
だって君は素晴らしいから

Just the way you are
そのありのままの君で



以上 Bruno Mars の Just The Way You Are の和訳でした。

ご感想・ご意見待ってます!
また間違いのご指摘などもお願いします!
最後まで読んでいただいてありがとうございました(^^)

Love,Jackie

0 件のコメント:

コメントを投稿