Breathe / Taylor Swift【和訳】




I see your face in my mind as I drive away
車を走らせているとあなたの顔が頭に浮かぶ

Cause none of us thought it was gonna end that way
誰もあんな風に終わるなんて思っていなかったから


People are people
人は人

And sometimes we change our minds
そうやって時に私たちは考えを変えるの

But it's killing me to see you go after all this time
でも全て終わった後に見るあなたの去る姿が私の息の根を止めていく


Mmm mmm mmm


Music starts playin' like the end of a sad movie
悲しい映画の最後みたいに音楽が鳴り始める

It's the kinda ending you don't really wanna see
あなたが決して見たくない結末のように

Cause it's tragedy and it'll only bring you down
だってそれは悲劇であなたを悲しませるだけだから

Now I don't know what to be without you around
あなた無しでどうなっていくのかもう考えもつかない


And we know 
私たちは知ってる 

It's never simple, never easy
決してこれが単純なものでも簡単なものでもないことを

Never a clean break
きれいな終わり方なんてしない

No one here to save me
私を救ってくれる人はここにいない

You're the only thing I know like the back of my hand
私が知り尽くしている唯一のものはあなただけ


And I can't breathe without you
だからあなたがいないと息もできないの

But I have to
でもしなくちゃいけない

Breathe without you
あなたがいないと息もできないの

But I have to
でもしなくちゃいけない


Never wanted this
こんなこと望んでいなかった

Never wanna see you hurt
あなたが傷ついているところなんて絶対に見たくなかった

Every little bump in the road I tried to swerve
道で少しぶつかる度に私は進む方向を変えようとしてた


People are people
人は人

And sometimes it doesn't work out
それで時々うまくいかなくなる

Nothing we say is gonna save us from the fall out
何を言っても二人が離れていくのを止められない


And we know 
私たちは知ってる 

It's never simple, never easy
決してこれが単純なものでも簡単なものでもないことを

Never a clean break
きれいな終わり方なんてしない

No one here to save me
私を救ってくれる人はここにいない

You're the only thing I know like the back of my hand
私が知り尽くしている唯一のものはあなただけ


And I can't breathe without you
だからあなたがいないと息もできないの

But I have to
でもしなくちゃいけない

Breathe without you
あなたがいないと息もできないの

But I have to
でもしなくちゃいけない


It's two A.M.
午前2時

Feelin' like I just lost a friend
なんだか友達を失くしてしまったみたい

Hope you know
あなたには知っておいて欲しい

It's not easy, easy for me
私にとっても簡単なことじゃないってこと


It's two A.M.
午前2時

Feelin' like I just lost a friend
なんだか友達を失くしてしまったみたい

Hope you know
あなたには知っておいて欲しい

It's not easy, easy for me
私にとっても簡単なことじゃないってこと


And we know 
私たちは知ってる 

It's never simple, never easy
決してこれが単純なものでも簡単なものでもないことを

Never a clean break
きれいな終わり方なんてしない

No one here to save me
私を救ってくれる人はここにいない


Ohhh


And I can't breathe without you
だからあなたがいないと息もできないの

But I have to
でもしなくちゃいけない

Breathe without you
あなたがいないと息もできない

But I have to
でもしなくちゃいけない

Breathe without you
あなたがいないと

But I have to
でもしなくちゃいけない


I'm sorry
ごめんなさい



以上、Taylor Swift の Breatheの和訳でした。


ご感想・ご意見待ってます!
また間違いのご指摘などもお願いします!
最後まで読んでいただいてありがとうございました(^^)

Love,Jackie

0 件のコメント:

コメントを投稿