Dope / Lady Gaga【和訳】



 
Cork's off
コルクを抜いて

it's on
さぁ 

The party's just begun
パーティは始まったばかりよ


I promise this drink is my last one
このドリンクで最後にするって約束するわ

I know I fucked up again
またおかしくなってしまうってわかってる

Because I lost my only friend
私のたった一人の友を失くしたからなの


God forgive my sins
神さま わたしの罪を許してください


Don't leave me, I
一人にしないで 私

Oh I will hate myself until I die
あぁ 死ぬまで自分を憎み続けるわ


My heart would break without you
あなたがいないときっと私の心臓は止まってしまうわ

Might not awake without you
あなたがいないと目覚めることもないかもしれない

Been hurting low from living high for so long
深く傷ついているわ 長い間高いところにいるみたいに生きてきたのに


I'm sorry, and I love you
ごめんなさい でもあなたを愛してるの

Sing with me, "Bell Bottom Blue"
私とベル・ボトム・ブルースを歌って

I'll keep on searching for an answer
私は答えを探し求め続けるつもりよ

'cause I need you more than dope

あなたが必要だから 麻薬よりも


I need you more than dope
麻薬なんかよりもあなたが必要なの

I Need you more than dope
麻薬なんかよりもあなたが必要なの

I Need you more than dope
麻薬なんかよりもあなたが必要なの

I need you more than dope
麻薬なんかよりもあなたが必要なの


Toast one last puff
最後の一回を吸うの

And two last regrets
そして最後の後悔を二つ

Three spirits and twelve lonely steps up heaven's stairway to gold mine
三つの魂と そして孤独な金の山に続く天の階段を十二段


Myself like coal
まるで炭のような私

A mountain of a soul
数えきれないほどの魂の山


Each day, I cry
来る日も来る日も 泣き叫んでいるの

Oh I feel so low from living high
あぁ 天国みたいだったのに地獄にいるみたいよ


My heart would break without you
あなたがいないときっと私の心臓は止まってしまうわ

Might not awake without you
あなたがいないと目覚めることもないかもしれない

Been hurting low from living high for so long
深く傷ついているのよ 長い間高いところにいるみたいに生きてきたのに


I'm sorry, and I love you
ごめんなさい でもあなたを愛してるの

Sing with me, "Bell Bottom Blue"
私とベル・ボトム・ブルースを歌って

I'll keep on searching for an answer
私は答えを探し求め続けるつもりよ

'cause I need you more than dope
あなたが必要だから 麻薬よりも


I need you more than dope
麻薬なんかよりもあなたが必要なの

I Need you more than dope
麻薬なんかよりもあなたが必要なの

I Need you more than dope

麻薬なんかよりもあなたが必要なの

I need you more than dope
麻薬なんかよりもあなたが必要なの


I need you more
あなたが

Need you more

あなたが必要なの

I need you more than dope
麻薬よりもあなたが必要なの
 
 
 
以上、Lady Gaga の Dopeの和訳でした。
この歌を聴いていると泣けてしまいます。

麻薬、ダメ絶対!です!
 
 
ご感想・ご意見待ってます!
また間違いのご指摘などもお願いします!
最後まで読んでいただいてありがとうございました\(^^)/
Love,Jackie
 

0 件のコメント:

コメントを投稿