Fantasy / Earth Wind&Fire【和訳】






Every man has a place

誰でも皆居場所を持っていて


In his heart there's a space

心の中には宇宙がある


And the world can't erase his fantasies

そして世界が空想の世界を消すことはできないのさ


Take a ride in the sky

空をひとっ飛びしよう


On our ship Fantasii
僕らの船に乗って ファンタジー号にね

All your dreams will come true right away
君が夢見ることはすべて叶うんだ すぐにね

And we will live together
そして僕らは一緒に生きるんだ

Until the twelfth of never
永遠の時を

Our voices will ring forever, as one
僕らの声はいつまでも鳴り響く ひとつになって

Every though is a dream
思うこと全ては夢となって

Rushing by in a stream
次々と流れていき

Bringing life to the kingdom of doing
行動という名の王国に命が流れ込む

Take a ride in the sky
空をひとっ飛びしよう

On our ship Fantasii
僕らの船に乗って ファンタジー号にね


All your dreams will come true miles away
君が夢見ることは全て叶うんだ 遠い遠いところでね

Our voices will ring tohether
僕らの声はともに鳴り響くのさ

Until the twelfth of never
永遠の時を

We all will live love forever, as one
僕らは皆果てしなく生きるんだ愛するんだ 一つになって

Come to see victory
勝利を見においでよ


In a land called fantasy
空想と呼ばれている世界でね

Loving life for you and me
君と僕の人生を愛して

To behold
注意して見てごらん

To your soul is ecstasy
君の魂はエクスタシーなんだ


You will find other kind
違う自分を見つけるだろう

That has been in search of you
君自身を探し求めているものだ

Many lives has brough you to recognize
たくさんの人生が君に気付かせる

It’syour life now in review
これが君の今の新しい人生だと


And as you stay for the play
そしてその劇の間そこに居続ける時

Fantasy has in store for you
空想が君を待っている

A glowing light will see you through
明るくなる光は君を透かして見る

It's your day, shining day
君の日だ 輝く日

All your dreams come true
君が夢見ることは全て叶うんだ

Come to see victory
勝利を見においでよ

In a land called fantasy
空想と呼ばれる世界で

Loving life for you and me
君と僕の人生を愛して

To behold
注意して見てごらん

To your soul is ecstasy
君の魂はエクスタシーなんだ



You will find other kind
君の違った本質を見つけるだろう

That has been in search of you
それは君を探し求めているものさ

Many lives has brought you to recognize

たくさんの人生が気付かせるために君を連れて行く

It's your life now in review

これが君の今の新しい人生だと




以上、Earth Wind&Fire の Fantasy の和訳でした。

リクエストパート2でした!

リクエストしてくれると色んな曲を知れて楽しいです。

To behold to your soul is ecstasy の部分、うまく訳せてる気がしない、、




ご感想・ご意見待ってます!
また間違いのご指摘などもお願いします!
最後まで読んでいただいてありがとうございました\(^^)/
Love,Jackie

0 件のコメント:

コメントを投稿